Detacheringsorganisatie Maandag® opent nieuw regiokantoor
De detacheringsorganisatie Maandag, bekend van de aansprekende publiciteitscampagne "Tot Maandag®!", opende 27 mei jl. in Breda haar nieuwe regiokantoor voor West- en Midden Brabant en de Drechtsteden.
Donderdag 27 mei 2010 vond in Breda de officiële opening plaats van het nieuwe regiokantoor West- en Midden Brabant en de Drechtsteden van Maandag®, de detacheerder die in januari jl. besloot te verhuizen van Tilburg naar Breda.
Maandag® is vanaf heden operationeel vanuit circa 800m2 kantoorruimte in het pand Hagepoint,gelegen in het kantorenpark Westerhage, op een zichtlocatie langs de A16. Er zullen zo’n 25 tot 30 hoogopgeleide professionals bij Maandag® in Breda werkzaam zijn.
REWIN West-Brabant heeft de vestiging van Maandag® begeleid en zich hierbij onder andere ingezet voor de mogelijkheid van Maandag® om zich conform de landelijke huisstijl van het bedrijf te profileren met prominente gevelreclame (zie de impressie hierboven).
Over Maandag®
Maandag® is een detacheringsorganisatie die vanuit 16 vestigingen in Nederland op projectbasis interimtalenten plaatst bij opdrachtgevers verspreid over zestien vakgebieden. Het bedrijf is ook in België en Duitsland actief. Naast detachering van personeel op HBO+ niveau werkt men bij Maandag® ook veel met interim managers. Maandag® heeft op nterimbasis ongeveer 2.500 mensen in dienst. Het hoofdkantoor van Maandag® is gevestigd in Purmerend.
De formule van Maandag® blijkt succesvol, want de organisatie is de afgelopen jaren sterk gegroeid. In 2008 realiseerde Maandag® een omzet van 114 miljoen euro, een stijging van 78% t.o.v. 2007. Door die groei valt Maandag® zelfs in de prijzen.
Zo won het bedrijf eind 2009 een Gouden Gazellen Award voor snelst groeiende onderneming in de regio Noord-Holland in de categorie ‘grote onderneming’. Andere genomineerden waren onder andere Randstad Holding, Brunel en Heineken. De Gouden Gazellen Awards worden op initiatief van Het Financieele Dagblad uitgereikt aan bedrijven die in drie opeenvolgende jaren minimaal 20 procent omzetgroei hebben behaald. Daarnaast moeten bedrijven financieel gezond zijn. Bedrijven worden gerangschikt naar regio en ingedeeld in drie omzetcategorieën: klein, middelgroot en groot.
Ook op het gebied van de eigen communicatie is Maandag® succesvol. Vorig jaar won men een gouden Effie voor de campagne "van Sargas tot Maandag®", waarin het bedrijf van naam veranderde. De Effie wordt in Nederland sinds 1984 ieder jaar uitgereikt en is veruit de belangrijkste communicatieprijs in Nederland. Deelnemers aan de Effie moeten aannemelijk maken dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld in de geslaagde marketingoperatie.
Naast een gouden Effie voor Maandag® heeft ook de Hema een gouden Effie gewonnen. Zeer bijzonder dus dat Maandag® stond naast een honderjarig merk als de Hema. Zeker omdat de Hema al jaren lang een consistente campagne voert en Maandag® pas één jaar als merk bestaat.